فروشنده بهترین تخم کتان ارزان قیمت ایران

امروزه تخم کتان از طریق فروشنده های مختلفی ارائه می شوند. اما چگونه میتوان بهترین و ارزان قیمت ترین آن را در ایران خرید نمود؟
تخم کتان به علت شناخت آن در بازارهای جهانی و اینکه این گیاه یک بذر روغنی است نیز موجب شهرت آن گردیده است و قیمت آن نیز به نسبت بالا می باشد. ارزش این بذر به دلیل استفاده از آن در صنایع مختلف و تولید فراورده های آن می باشد.
البته به نسبت قیمت بازار می‌توان از طریق شرکت های بازرگانی بذر کتان را با قیمت بسیار مناسب تهیه کرد تخم کتان دارای ارزش صادراتی بسیار بالا است و فرآورده‌های آن نیز هر کدام به نوبه خود ارزش مالی و صادراتی دارند، یکی از صادرکنندگان اصلی و تأثیرگذار در این دنیا در صنعت صادرات تخم کتان و دانه های روغنی ایران میباشد زیر به دلیل وجود خاک حاصلخیز در ایران تولید و کشت این محصول رواج فراوان دارد.
بخشی از این ارزش به دلیل خواص بی‌شماری این گیاه است که مهمترین و اصلی‌ترین آن وجود هورمون استروژن گیاهی می باشد که برای افراد مختلف مناسب است.
منع مصرف این گیاه تنها برای افرادی که دچار اختلالات قاعدگی هستند و یا مردانی که دچار سرطان پروستات هستند و همچنین زنان باردار می باشد.
علاوه بر اینها مصرف زیاد آن نیز توصیه نمی گردد و مصرف بیش از اندازه نیز بیش از دو قاشق مرباخوری در طول روز از دانه تخم کتان توصیه نمی گردد.
منبع: گیاهان دارویی و زینتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.