کارتن خالی ضایعاتی موجب دعوای شدید در بازار میدان بار شد

بازیافت کارتن خالی ضایعاتی باعث صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی می شود. مواد بکر برای پردازش به سطوح بالاتری از انرژی نیاز دارند زیرا برای تولید آنها به کار بیشتری نیاز است.

با این حال، می‌توان مقدار زیادی از این انرژی را با بازیافت مقوای موجود ذخیره کرد.یکی دیگر از دلایل مهم بازیافت زباله های مقوا برای تولید مقوای جدید این است که باعث صرفه جویی در درختان زیادی می شود.

در نتیجه این امر به جلوگیری از جنگل زدایی و حفاظت از جنگل ها و حیات وحشی که در آنها زندگی می کند کمک می کند. همچنین برای سطوح اکسیژن و اکوسیستم های سالم مفید است.

بازیافت یک روش کار فشرده است که شامل مجموعه ای از فعالیت ها مانند جمع آوری، مرتب سازی، پردازش، مدیریت، فروش و تدارکات است. این به نوبه خود فرصت های شغلی فراوانی را ایجاد می کند که به ثبات و رشد اقتصادی نیز می افزاید.

مقوا (که به آن مقوا راه راه نیز گفته می شود) یک ماده قابل بازیافت با کیفیت بالا است که از کاغذ ساخته شده است. مقوا بالاترین درجه ارزش کاغذ است، زیرا دوام آن به معنای الیاف کاغذ بلند است.

رایج ترین شکل ها مقوای راه راه و مقوای خاکستری است که برای جعبه ها و سایر مواد بسته بندی استفاده می شود. بازیافت مقوا عبارت است از پردازش مجدد و استفاده مجدد از ورق های ضخیم یا کاغذهای چندلایه سفت که استفاده شده یا به عنوان زباله در نظر گرفته شده اند.

مقوا یکی از متداول‌ترین ضایعات تولید شده در تقریباً هر کسب‌وکار یا مؤسسه‌ای است، و بازیافت مقوا باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های دفع زباله می‌شود.

بازیافت همچنین برای سیاره زمین و جامعه محلی شما خوب است زیرا به حفظ منابع ارزشمند، کاهش آلودگی ناشی از تولید مواد جدید و ایجاد شغل کمک می کند.