چاقو فنری موجب بروز سرطان در انسا ن ها می شود

چاقو فنری غذا یکی از لوازم اولیه آشپزخانه است که باید در هر خانه ای موجود باشد و خانم خانه دار همیشه به دنبال انواع چاقوهای خوب و بادوام برای ماندگاری طولانی است و از نظر برش و استفاده از نظر مصارف آشپزخانه تیز هستند.

به منظور سهولت در تهیه غذا و انواع چاقوها با توجه به کاربرد آنها متفاوت است، زیرا خانم خانه به وجود چاقوهای رومیزی مناسب و شیک مخصوصاً هنگام چیدن سفره در مجالس و مهمانی ها و فرآیند خرید و انتخاب اهمیت می دهد.

بین چاقو معمولا برای خانم خانه گیج کننده است، بنابراین در این مقاله به طور مفصل با انواع چاقوهای خوراکی و آشپزخانه آشنا می شویم که انتخاب را برای شما آسان می کند.

چاقو

چاقوهای رومیزی یا چاقوهای غذا یکی از وسایل غذاخوری است و بیشتر به صورت بلانت و برای بریدن غذاهای پخته طراحی شده است و معمولاً از جنس استنلس استیل است و دسته آن از پلاستیک یا چوب تقویت شده با برخی تزئینات ساخته شده است.

بهترین انواع چاقو رومیزی:
چاقوهای TD Home با توجه به ظاهر و رنگ شیک انتخابی مناسب در مهمانی ها و مجالس می باشند. رزگلد ممتاز، برای استفاده روزمره برای خوردن ایده آل است و سبک است. این وزنه مجهز به یک دسته توخالی است که استفاده از آن را آسان می کند.

چاقوهای کوین رنگ طلایی زیبایی دارند، از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.
چاقوهای استلا دارای شکل کلاسیک، مناسب برای استفاده روزمره هستند و از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند.

فولاد ضد زنگ، به خوبی ساخته شده تا برای مدت طولانی دوام بیاورد. کارد و چنگال کوپاکابانا از استیل ضد زنگ با ظاهری زیبا و باکیفیت ساخته شده و برای استفاده روزمره مناسب است.