قابلمه تفلون عروس سایز 42 که هیچ وقت آتش نمی گیرد

شپزخانه آزمایشی از قابلمه تفلون عروس سایز 42 نچسب بسیار استفاده می کند و ما تنها نیستیم 70 درصد از ماهیتابه های فروخته شده در ایالات متحده نچسب هستند.

و این روند به همین جا ختم نمی شود. تقریباً 56 درصد از تمام ظروف آشپزی فروخته شده در اینجا نیز نچسب هستند. در آشپزخانه آزمایشی ما مخصوصاً تابه های نچسب را برای پخت دوست داریم زیرا روکش لغزنده آنها باعث آزاد شدن و تمیز کردن آسان می شود.

قالب گرد برنده ما  قالب مستطیلی 13 در 9 اینچی، قالب مربع 8 در 8 اینچی، قالب فنری، قالب Bundt، تابه تارت، قالب پاپاور، بشقاب پای و قالب لوله ای همه دارای روکش های نچسب هستند.

ماهیچه های نچسب چیست و آیا ایمن هستند؟ برای ساختن تابه نچسب، سازندگان یک پوشش روی پایه آلومینیومی آن اعمال می کنند و روی هر جایی از یک تا پنج لایه اسپری می کنند.

قابلمه

بر خلاف تابه های چدنی یا تابه های فولادی ضد زنگ سنتی که پوشش شیمیایی ندارند، تابه های نچسب با استفاده فرسوده می شوند.

سطوح نچسب به سادگی تخریب می شوند به خصوص اگر خیلی سخت ساییده شوند یا با ابزار فلزی خراشیده شوند. خوشبختانه، تابه‌های نچسب نسبت به سایر تابه‌ها ارزان‌تر هستند و ما نکات مفیدی را برای افزایش طول عمر ماهیتابه‌تان جمع‌آوری کرده‌ایم.

برای چندین دهه، همه پوشش‌های نچسب حاوی ترکیب کلیدی یکسانی بودند، ماده‌ای به نام پلی تترا فلوئورواتیلن (PTFE).

ساختار مولکولی منحصر به فرد آن باعث ایجاد یک پوشش فوق العاده قوی، نسبتاً انعطاف پذیر و بسیار لغزنده می شود و به همین دلیل است که تفلون و محصولات مشابه بسیار نرم و قابل اعتماد هستند.

ما این سبک از ماهیتابه را چندین بار در طول سال ها بررسی کرده ایم و به طور منظم از 12 اینچ ، 10 اینچ و 8 اینچ استفاده می کنیم.نسخه های برنده ما در آشپزخانه آزمایشی.