قابلمه استیل کوچک شب ها نامرئی می شود

در مقایسه با سایر مواد و خطوط هم سطح، قابلمه استیل کوچک ضد زنگ ارزان تر هستند.همانند هر محصول دیگری، در  قیمت‌های متفاوتی از بودجه تا گران‌قیمت وجود دارد.

مزایای فراوان ظروف فولادی ضد زنگ با اعتقادات مختلفی که در کلاسیک اسنشال داریم همخوانی دارد. بنابراین، ما طیف عالی از ظروف آشپزخانه و ظروف استیل ضد زنگ از جمله ظروف دستی، مانند قاشق، چنگال و قابلمه و همچنین ظروف استثنایی مانند کاسه مخلوط کن، ست های دستی، قابلمه، قاشق های پخت و پز و موارد دیگر را طراحی کرده ایم!

در کلاسیک، فرصت‌های مادام‌العمر را برای تلاش‌های آشپزی ایمن، مقرون به صرفه و پایدار در قلب آشپزخانه شما فراهم می‌کنیم.

قابلمه

پخت فولاد ضد زنگ شامل اعمال یک درمان کوچک قبل از استفاده از قابلمه، تابه و قابلمه برای اولین بار است. به همین سادگی.

از بین بردن بقایای حاصل از ساخت، مانند گرد و غباری که روی سطح فولاد جدید باقی می ماند، کاملاً الهی است. به این ترتیب مطمئن می شویم که هیچ ماده ای مزاحم پخت و پز نشود.

علاوه بر این، همانطور که قبلاً در اینجا به شما گفتم ، به ما کمک می کند تا آشپزی را بسیار قابل تحمل کنیم و به ما نمی چسبد . برای آن، روند بهبودی مفید است.

اگر زیر میکروسکوپ به فولاد زنگ نزن نگاه کنیم، متوجه می شویم که یک ماده متخلخل است. بنابراین وقتی آن را روی آتش گرم می کنیم، این منافذ باز می شوند.

بعد چه اتفاقی می افتد؟وقتی غذایی را اضافه می کنید که دمای کمتری دارد، مواد منقبض می شوند و غذا به هم می چسبد. این همان چیزی است که وقتی با نوعی میکروسکوپ به فولاد ضد زنگ نگاه می کنیم می بینیم.