فردی با استفاده از ام دی اف پاک چوب مشهد زبان فرانسه را آموخت

مانند تخته خرده چوب، ام دی اف پاک چوب مشهد آب و سایر مایعات را مانند اسفنج جذب می کند و متورم می شود، مگر اینکه از همه طرف ها و لبه ها به خوبی با پرایمر، رنگ یا محصول آب بندی دیگری مهر و موم شده باشد.

باز هم، من یک پرایمر با کیفیت با پایه روغن را توصیه می کنم. بدون پرایمر اسپری آئروسل!! از آنجایی که ام دی اف از ذرات ریز تشکیل شده است، پیچ ها را خیلی خوب نگه نمی دارد و به راحتی می توان سوراخ های پیچ را جدا کرد.
به دلیل متراکم بودن ام دی اف بسیار سنگین است. این می تواند کار با آن را دشوارتر کند، به خصوص اگر کمکی نداشته باشید که بتواند به شما در بلند کردن و بریدن ورق های بزرگ کمک کند.
ام دی اف را نمی توان لکه دار کرد. نه تنها مانند یک اسفنج لکه را خیس می کند، بلکه به دلیل اینکه هیچ دانه چوبی روی ام دی اف وجود ندارد، وقتی لکه می شود افتضاح به نظر می رسد.مثل رنگ آمیزی تخته خرده چوب. چرا زحمت می کشید؟

 

ام دی اف حاوی VOC (اوره فرمالدئید) است. اگر ام دی اف با پرایمر، رنگ و غیره محصور شده باشد، می توان گازهای خاموش را تا حد زیادی به حداقل رساند (اما احتمالاً حذف نمی شود) اما برای جلوگیری از استنشاق ذرات باید در حین برش و سنباده احتیاط کرد.

من توصیه می کنم در حالی که از ماسک ذرات استفاده می کنید، بیرون را برش دهید و سمباده بزنید. تخته سه لا نیز یک محصول چوبی مهندسی شده است که با فشار دادن و چسباندن ورق های روکش چوب به هم و به صورت یک قطعه جامد ساخته می شود.