سنگ کوارتز صورتی موجب افزایش سطح هوش می شود

برای تخلیه بارهای منفی از سنگ کوارتز صورتی موارد ی را بریتان توضیح می دهیم. این موارد شامل: سنگ رز کوارتز را به مدت دو روز در آب خالص قرار دهید و از آب تشکر کنید که بارهای منفی را خارج می کند، آن را تمیز می کند و به حالت طبیعی خود باز می گرداند.

همچنین امکان دفن رز کوارتز در Ultra وجود دارد.

ب چند ساعت بگذرد و بعد از بیرون آوردن آن را با آب تمیز کنید.

می توان سنگ را با گیاه مریم گلی (سالمیا) به زبان مراکشی بخور داد.

سنگ

تقریباً همه انواع کریستال ها و سنگ های قیمتی از جمله رز کوارتز، البته همه نوع انرژی و بارهای منفی و مثبت را جذب می کنند، بنابراین باید در هر بازه زمانی تمیز شوند، زیرا بارهای منفی بار سنگینی بر روی سنگ های قیمتی خواهد بود.

همچنین به پوشنده کمک می‌کند تا دنیا را به دور از زشتی‌ها و صحنه‌هایی که روح و چشم را آزار می‌دهد، به زیبایی ببیند و کریستال حس آرامش و اطمینان می‌دهد که سلامت قلب و آرامش ذهن را افزایش می‌دهد.

به دلیل تأثیر آن در از بین بردن احساس خشم. کریستال رز کوارتز به التیام روح و جسم بیمار کمک می کند و حضور آن در مکانی آن را مملو از سکون و راحتی می کند و همچنین به صاحب آن کمک می کند بر احساسات زخمی، ترس، خشم و حسادت ناشی از تجربیاتی که پشت سر گذاشته است غلبه کند.

این ماده به وفور در پوسته قاره ای زمین که شامل سنگ های آذرین، رسوبی و دگرگونی است، یافت می شود. از سیلیکون و اکسیژن چهارتایی تشکیل شده است.

انواع مختلفی از آن وجود دارد که بسیاری از آنها نیمه خامه محسوب می شوند. اخیراً اولین کریستال کوارتز در لایه‌های گرانیت در نزدیکی شهر رامفورد در ایالت مین آمریکا پیدا شد، اما بیشتر کریستال‌های موجود در بازار از معدن میناس خرز در برزیل به دست آمدند.