سرامیک پرسلانی ایتالیایی موجب درمان نقرس در افراد پیر می شود

اگر به سرامیک پرسلانی ایتالیایی شیشه ای علاقه دارید، سرامیک های نقره ای می توانند انتخاب عالی باشند. می توانید سرامیک های نقره ای و سفید را با هم ترکیب کنید.

رنگ کرم را می توان به عنوان رنگ پایه در تمامی فضاها و سرویس های بهداشتی استفاده کرد، زیرا رنگی خنثی است. همچنین می توانید از سرامیک های متنوع و طرح دار (شطرنج، راه راه و …) و دو رنگ مشکی و سفید در کنار سرامیک های کرم استفاده کنید و از حوله های گرم رنگ (مثل نارنجی و قرمز) استفاده کنید.

بعد از گروه رنگ قهوه ای، سرامیک کرم بیشترین استفاده را دارد. سطح این سرامیک ها نیز باعث می شود که نور را بهتر منعکس کنند و در بزرگتر و عریض جلوه دادن فضاهای کوچک موثر هستند.

سرامیک

می توانید از سرامیک های قهوه ای کرم یا سرامیک های طلایی در آشپزخانه یا حمام استفاده کنید. سرامیک طلایی رنگ های دیگر را در دکوراسیون مانند رنگ مبلمان یا لوازم تزئینی برجسته می کند.

می توانید خانه خود را به رنگ خاکستری تزئین کنید. اگر از سرامیک خاکستری برای کف استفاده می کنید و همچنین قصد فرش کردن آن را ندارید، خیالتان راحت باشد که کثیفی و آلودگی به راحتی در این رنگ سرامیک ها ظاهر نمی شود.

سرامیک خاکستری رنگی منحصر به فرد و ظریف است اما به دلیل تاریکی و بسته بودن فضا باید در انتخاب این رنگ دقت کرد.

یکی از مزایای سرامیک های خاکستری مانند سرامیک های سفید این است که می توانند ترکیب زیبایی با رنگ های دیگر ایجاد کنند. به عنوان مثال، ترکیب رنگ های زرد، نارنجی و صورتی.

مبلمان چوبی قهوه ای نیز استایل خاکستری جذابی ایجاد می کند. سرامیک های خاکستری در رنگ های مات، روشن، تیره، پارکت و چوب موجود هستند.

“رز سرام مانا” از سال 1385 به عنوان یک شرکت بازرگانی تخصصی در زمینه طراحی، تولید، پخش و اجرای انواع سرامیک و سرامیک فعالیت خود را آغاز کرد و توانست از جدیدترین طرح های روز دنیا و بهترین مواد اولیه استفاده کند.

با بهره گیری از دانش فنی متخصصان خود، محصولات برند خود را در کارخانه های معروفی مانند سعدی، الوند، پارس، سرام آوا، نوین سرام و … تولید و با نام های تجاری بوم سرامیک، آلپر، به بازار عرضه کرد. «آدلر» و «آرانیا».