دزدیده شدن ظروف مسی یک رستوران سنتی به طرز عجیب همه را غافلگیر کرد!!

تاتیانا آلوارز که اخیراً تولد یکی از دوستانش را جشن گرفته و از پنجره‌های رستوران شیک کچ داخل هتل کازا دل مار در سانتا مونیکا، کالیفرنیا به اقیانوس خیره شده است، می‌گوید که یک لیوان قاطر مسی را در کیف مشکی Bottega Veneta Hobo خود فرو کرده است.

در این بین می توان گفت که قیمت ظروف مسی دست دوم اصفهان برای عرضه به این رستوران ها و هتل ها مناسب است و تولیدکنندگان می توانند با تولید آنها فعالیت ارزآوری خوبی داشته باشند.

دی جی و تهیه کننده موسیقی 30 ساله می گوید که اولین باری که نوشیدنی را سفارش داد، عاشق “آن ترکیب شیرینی و تارت” شد.

ما خیلی زیاد داشتیم، من می‌خواستم اینها را بگیریم. بعداً یکی از دوستان عکسی از او در شبکه اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشتن عکس منتشر کرد که جایزه جدید خود را در دست دارد با عنوان “دزد!!!”

خانم آلوارز می‌گوید: «احساس بدی دارم، اما او می‌گوید که از آن زمان قاطر مسکو به نوشیدنی مورد علاقه‌اش تبدیل شده است و لیوان به نوعی به چیز من تبدیل شده است».

در خانه در لس آنجلس، وقتی کوکتل را می خورد، آن ظروف مسی را از کمد می آورد و گاهی از آن آب یا شیر کتان می نوشد.

کریست نوگولیچ، مدیر غذا و نوشیدنی هتل، می‌گوید در حال حاضر، کازا دل مار به دلیل سرقت لیوان‌های قاطر مسکو رو به اتمام است و اخیراً نوشیدنی محبوب را از منوی ساعت‌های شاد حذف کرده است.

او می گوید: ما مشکلی نداریم. او می گوید: «حداقل به مردم می گویند که آن را از کجا تهیه کرده اند.

مالک Anu Apte می‌گوید: در راب روی در سیاتل، از اول دسامبر، «مشتریان لیوان‌های مسی را فقط هنگام نوشیدن در بار دریافت می‌کنند» تا دزدی لیوان را مهار کنند.

او می‌گوید: برای مطابقت با زیبایی میله‌های چوبی‌اش، خانم آپته ترجیح می‌دهد یک ست همسان داشته باشد، اما او می‌گوید هر آنچه را که می‌تواند از Amazon.com بخرد سفارش دهد. “در حال حاضر ما چهار نفر داریم، اما معمولاً حدود 16 نفر داریم.”

لیوان مسی و ظروف مسی در ابتدا به عنوان یک ابزار بازاریابی در نظر گرفته شد و هنوز هم به این هدف عمل می کند.

به گفته صاحبان بار، امروزه، نوشیدنی‌ها اغلب لیوان را در بالای بار می‌بینند و همین را می‌خواهند. آنها می گویند لیوان فلزی همچنین حس نوشیدنی سرد را در دستان آنها افزایش می دهد.

فروشگاه های طراحی خانه نیز برای نگهداری لیوان ها در انبار مشکل دارند.