درب ضد سرقت فلزی قابلیت تغییر رنگ دارند

به طور متوسط ​​روزانه 35 خانه و 20 واحد تجاری توسط سارقان مورد سرقت قرار می گیرند. این آمار شامل رویدادهایی نمی شود که نمی توانند وارد خانه یا محل کار شوند.

اهمیت استفاده از درب ضد سرقت فلزی با توجه به این اعداد بیشتر می شود. برخلاف درهای چوبی قدیمی، احتمال خرابی درب های فولادی ضد سرقت بسیار بیشتر است زیرا از مکانیسم قفل محافظت می کنند.

بعلاوه گاوصندوق های مورد استفاده در مونتاژ درب های فولادی ضد سرقت نیز به منظور محافظت از مکانیسم قفل، زبانه ها و سایر عناصر از ایمنی بیشتری برخوردار هستند که با دیدن چنین درهایی باعث دلسردی سارقان می شود.

به لطف این اثر بازدارنده، می توانید با خیال راحت عزیزان خود و هر چیزی را که برایتان ارزش قائل هستید در خانه یا محل کار خود نگه دارید.

درب

شما می توانید از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید، با نمایندگان مشتریان ما از طریق تلفن صحبت کنید یا از فروشگاه ما در کارتال بازدید کنید تا نیازهای درب فولادی ضد سرقت خود را که متناسب با نیازها و بودجه های مختلف است برآورده کنید.

می توانید از طریق خط پشتیبانی زنده ما با شماره 0544 842 87 39 تماس بگیرید که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس است.

درب استیل ایبا مفتخر است دری را که دزد نمی تواند وارد آن شود و باز کند به شما مشتریان گرامی تقدیم می کند.

دزدی نه تنها سرقت برخی از اقلام است، بلکه عملی است که می‌تواند موجب آسیب‌های متعدد و ضرب و شتم یا حتی کشتن افراد در منزل یا محل کار در حین سرقت همراه با خسارات وارده به درها و درها شود. پنجره ها هنگام ورود به خانه یا محل کار.