دختری با لیمو ترش در بازار امروز توانست مشق های خود را بنویسد

مخلوط ترش ترکیبی از شکر، آب، لیمو و لیمو ترش در بازار امروز است. یک دسته خانگی می‌تواند به اندازه یک مهمانی مارگاریتا، ترش ویسکی، یا دایکیری بدون تلاش زیاد به شما بدهد.
 یک بطری مخلوط ترش ممکن است از قفسه فروشگاه شما را با آواز آژیر روزهای خوش و یک فوران آسان ریزش صدا کند. اما اگر می‌خواهید مهمانی و نوشیدنی‌هایی را که از مهمانان سرو می‌کنید بالا ببرید یک یا دو دسته از مخلوط ترش خانگی با آبمیوه و شکر تازه و واقعی درست کنید، همان چیزی که در یک کوکتل می‌خواهید.

ده ها در خواربارفروشی ها و مشروب فروشی ها موجود است که گاهی اوقات به آنها شیرین و ترش، مارگاریتا، مخلوط کالینز یا مخلوط لیمو آهک می گویند. 

لیمو ترش

گاهی اوقات آن را در یک پارچ پلاستیکی بزرگ، بطری کوچک به ظاهر صنعتگر، یا کیسه پودر می‌آید، اما به هر حال، ترکیب ترش خریداری شده در فروشگاه، طعم و تازگی را به خطر می‌اندازد.

مخلوط های ترش ارزان از طعم دهنده لیمو و لیمو مصنوعی همراه با شربت ذرت، رنگ، مواد نگهدارنده و تثبیت کننده ها تهیه می شوند. مخلوط های رده بالاتر با آب از کنسانتره، اسید سیتریک و شکر ساخته می شوند.

 با وجود ظاهری که دارد، مخلوط ترش تجاری با مرکبات رادیواکتیو ساخته نمی شود و به شما قدرت فوق العاده نمی دهد.اگر چه اینطور بود، می‌توانید با شلیک اسید خفیف تحریک‌کننده و در عین حال خوشبو به چشمان مجرمان را خنثی کنید.

زیبایی واقعی ساخت یک مخلوط ترش خانگی داشتن یک کوکتل همزن تازه، همه کاره و آسان برای مهمانی ها است. با این حال، داشتن ویسکی ترش تنبل در خانه یا یک مارگاریتای بداهه بعدازظهر با همسایگان نیز عالی است.

هیچ دلیلی برای خرید مخلوط ترش وجود ندارد، وقتی می توانید در 10 دقیقه چیزی تقریباً راحت و بی نهایت خوشمزه تر درست کنید. شما فقط نمی توانید مواد واقعی و تازه را شکست دهید. 

درست کردن مخلوط ترش خودتان یک پروژه مفصل نیست، به سادگی آب چند لیمو و لیموترش بگیرید و با شکر و آب ترکیب کنید. 

مانند همه مواد DIY، جایی برای آزمایش های سرگرم کننده وجود دارد سعی کنید کمی آب پرتقال یا گریپ فروت اضافه کنید یا از شکر خام یا شربت آگاوا استفاده کنید.

اگر می‌خواهید از ترکیب خود برای مارگاریتا استفاده کنید، شربت آگاو با ترکیبی از لیموترش و آب پرتقال می‌تواند درست باشد. یک خانواده کامل از نوشیدنی ها به نام ترش وجود دارد که مشروب به اضافه نوعی شکر و مرکبات است.