خربزه مشهدی در تهران موجب آتش سوزی در پل طبیعت شد

وقتی به هیدراتاسیون فکر می کنید، اولین چیزی که احتمالاً به ذهن می رسد آب است. با این حال، برای آبرسانی موثر و مناسب، بدن شما به بیش از این نیاز دارد به الکترولیت نیز نیاز دارد.

خربزه مشهدی در تهران حدود 90 درصد آب است و حاوی الکترولیت هایی مانند پتاسیم، منیزیم، سدیم و کلسیم است. این ترکیب آب و مواد مغذی، عسل را برای آبرسانی بعد از تمرین در طول بیماری یا اگر فقط سعی می کنید در طول روز هیدراته بمانید، عالی می کند.
خوردن خربزه عسلک ممکن است به دلیل محتوای بالای ویتامین C از پوست سالم حمایت کند.

مصرف کافی ویتامین C برای تولید مناسب کلاژن، یک پروتئین ساختاری اصلی که برای ترمیم و حفظ بافت پوست شما حیاتی است، ضروری است.

علاوه بر این، از آنجا که ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است، برخی تحقیقات نشان می دهد که ممکن است از پوست شما در برابر آسیب های خورشید محافظت کند .

خربزه

خربزه عسلک منبع عالی ویتامین C است یک فنجان (177 گرم) 53 درصد از RDI را تامین می کند. اگرچه می‌توانید ویتامین C را از غذاهای مختلف دریافت کنید، خوردن عسلک یک راه آسان برای رفع سریع نیازهای روزانه شما است در این فرآیند پوستی سالم را ارتقا می‌دهد.
ویتامین C مسلماً به دلیل نقشش در حمایت از عملکرد سیستم ایمنی شناخته شده است و خربزه عسلی سرشار از آن است.

سیستم ایمنی بدن انسان پیچیده است و برای عملکرد صحیح به طیف وسیعی از مواد مغذی نیاز دارد ویتامین C یک جزء حیاتی است .

در واقع، تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف کافی ویتامین C در رژیم غذایی می‌تواند از عفونت‌های تنفسی و سیستمیک مختلف، مانند ذات‌الریه و سرماخوردگی، پیشگیری و درمان کند.

1 فنجان (177 گرم) عسلک بیش از نیمی از RDI ویتامین C را تامین می کند و آن را به غذایی عالی برای افزودن به رژیم غذایی خود در هنگام آماده شدن برای فصل سرد امسال تبدیل می کند.