اسب سواری بری سوزاندن کالری حرکت طبیعی آرامش بخش

در اینجا شش دلیل برای زین کردن اسب وجود دارد:

  1. سلامت قلبی عروقی: مطالعه ای که به سفارش انجمن اسب بریتانیا انجام شد نشان داد که اسب سواری در واقع یک تمرین قلبی عروقی خوب است.
    مگان هاوکینز، لباس کردی دخترانه مدیر روابط عمومی BHS، گفت، حتی فقط نیم ساعت سواری ورزش متوسط در نظر گرفته می شود، در حالی که یورتمه کردن انرژی بیشتری نسبت به بازی بدمینتون دارد.
  2. قدرت هسته: بلند نشستن، فشار دادن پاها به داخل بدن اسب، عضلات مرکزی را که برای تعادل و وضعیت بدنی ضروری هستند، مشتعل می کند.
  3. کالری سوزی: در یک مطالعه دانشگاه A&M تگزاس، محققان بر روی مقدار انرژی مصرف شده در طول اسب سواری با شدت بالا تمرکز کردند، اما برای سوزاندن کالری نیازی به طناب زدن به گاو ندارید.به‌علاوه، بلند کردن زین روی و پشت اسب، حمل سطل‌های یونجه و آب به غرفه‌اش، نظافت – همه اینها کالری زیادی می‌سوزاند.
  4. کاهش فشار خون: یکی از فواید ورزش منظم کاهش فشار خون است.
    اسب سواری ورزش است تعرفه گذاری خدمات پرستاری شامل چه کسانی میشود فشار خون پایین می تواند خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.
    به علاوه ثابت شده است که فقط در کنار حیوانات بودن این کار را انجام می دهد.

اسب

  1. کمک به تصمیم گیری در حین سوارکاری: دائماً تصمیم می گیرید که سرعت خود را افزایش دهید یا کم کنید، از چه مسیرهایی اجتناب کنید، قیمت پارچه نساجی بروجرد زمانی که اسب و شما نیاز به استراحت دارید.
    این دانش به بقیه زندگی شما نیز ترجمه می شود.
  2. آرامش بخش: حرکت طبیعی اسب آرامش بخش است، با هم راه بروید و بدن شما هماهنگ خواهد شد.افرادی که در ساحل سواری انجمن قلب آمریکا شرکت کرده اند این مزایا را از نزدیک می دانند.
    این رویداد امسال چهلمین سالگرد خود را جشن می گیرد و بیش از 5 میلیون دلار برای AHA جمع آوری کرده است.دبی رز، یکی از شرکت کنندگان قدیمی ساحل سواری، گفت: وقتی سوار می شوم، احساس خوشحالی می کنم.
    این خیلی لذت بخش است، اسب چه 20 دقیقه سوار شوم یا یک ساعت.
    سوار اسبم می شوم و از زیبایی خدا لذت می برم.
  • منابع:
    1. 6 Health Benefits of Horses
  • تبلیغات: 
    1. کم خونی در دانش‌آموزان بر سطح تمرکز یادگیری تأثیر می‌گذارد
    2. مواد شوینده با فرمول های غلیظ برای کاهش هزینه بسته بندی و حمل و نقل
    3. راه های رسیدن به موفقیت در کوتاه ترین زمان ممکن
    4. تعبیر خواب سیر ترشی حضرت یوسف